مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-02ورزشي

تقویت پاس همدان در نیم فصل 


مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل در دستور کار قرار دارد.

- حمیدرضا عابری منصور در گفت وگو با ایسنا در رابطه با عملکرد سرمربی پاس همدان اظهار کرد: آقای سیامک فراهانی سرمربی تیم باقی می ماند و قصد تغییر ایشان را نداریم بلکه با هدف تقویت تیم در نیم فصل، تلاش می کنیم تا باشگاه پاس را از این وضعیت خارج کنیم.

وی با بیان این که تردیدی وجود ندارد که پاس همدان تا به اینجای کار نتایج خوبی کسب نکرده و در انتهای جدول قرار دارد، خاطرنشان کرد: هم چنان این فرصت را در اختیار کادر فنی قرار می دهیم تا با رفع ضعف های موجود، باشگاه را به روال سابق و عادی خود بازگردانند زیرا شرایط فعلی زیبنده پاس نیست.

عابری منصور تصریح کرد: هرگز در تصمیم گیری هایی که پیش رو داریم احساسی عمل نخواهیم کرد و سعی می کنیم با اعتماد به سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم را در تعطیلات نیم فصل تقویت کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با تاکید بر این که به تعهدات مالی خود پایبند خواهیم بود و مشکلات بازیکنان به علت رویکردهای نامناسب مدیران در سال های گذشته را درک می کنیم، مطرح کرد: اکنون در مسابقات پیش رو آغازی دوباره خواهیم داشت و تلاش می کنیم رویکردی توسعه محور در کادر اجرایی باشگاه پیاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت پاس همدان در نیم فصل 

تقویت پاس همدان در نیم فصل